субота 4 травень 2024
Курс: Маркетинг (Маркетинг (073))
Глосарій: Глосарій
«
«Важкі діти»— елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки». |
«Глибина» ринку— такий масштаб ділової активності на ринку, що не викликає зміни рівня цін. |
«Дійні корови»— напрям діяльності або товари з низькими темпами зростання і великою часткою ринку. |
«Зняття вершків»— установлення високої вихідної ціни на новий товар з метою швидко окупити виробничі й маркетингові витрати. |
«Парасолька цін»— підтримка цін на певному рівні, установленому фірмою-лідером. У даній галузі виробництва чи торгівлі «парасолька цін» звичайно підтримує більшість підприємств галузі. Найпоширенішим методом такої підтримки є регулювання основними виробниками галузі своїх обсягів пропонування таким способом, щоб забезпечити стійкість ціни лідера. |
І
Ідея товару— загальний опис товару, який компанія могла б запропонувати на ринку. |
Імідж марки— сукупність думок споживача, що стосуються даної марки товару. |
Імідж товару— сприйняття або гіпотеза про сприйняття товару покупцями. |
Імідж товару (послуги) підприємства— сукупність вражень у споживача, «образ» товару (послуги), фірми, що виготовляє чи продає товар (послуги). Закріплюється торговим знаком і зміцнює становище виробника або продавця на ринку. Створення іміджу потребує великих витрат на широку рекламу, але здебільшого окупається зростанням обсягів продажу. |
Індивідуальний маркетинг— пристосування товарного асортименту і маркетингових програм до потреб і віддання переваги окремим споживачам. |