Версія для друку

Словник основних термінів і понять



Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  25  (Далі)
  Все

«

«Важкі діти»

— елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки».

«Глибина» ринку

— такий масштаб ділової активності на ринку, що не викликає зміни рівня цін.

«Дійні корови»

— напрям діяльності або товари з низькими темпами зростання і великою часткою ринку.

«Зняття вершків»

— установлення високої вихідної ціни на новий товар з метою швидко окупити виробничі й маркетингові витрати.

«Парасолька цін»

— підтримка цін на певному рівні, установленому фірмою-лідером. У даній галузі виробництва чи торгівлі «парасолька цін» звичайно підтримує більшість підприємств галузі. Найпоширенішим методом такої підтримки є регулювання основними виробниками галузі своїх обсягів пропонування таким способом, щоб забезпечити стійкість ціни лідера.

І

Ідея товару

— загальний опис товару, який компанія могла б запропонувати на ринку.

Імідж марки

— сукупність думок споживача, що стосуються даної марки товару.

Імідж товару

— сприйняття або гіпотеза про сприйняття товару покупцями.

Імідж товару (послуги) підприємства

— сукупність вражень у споживача, «образ» товару (послуги), фірми, що виготовляє чи продає товар (послуги). Закріплюється торговим знаком і зміцнює становище виробника або продавця на ринку. Створення іміджу потребує великих витрат на широку рекламу, але здебільшого окупається зростанням обсягів продажу.

Індивідуальний маркетинг

— пристосування товарного асортименту і маркетингових програм до потреб і віддання переваги окремим споживачам.


Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  25  (Далі)
  Все