субота 18 травень 2024
Курс: Маркетинг (Маркетинг (073))
Глосарій: Глосарій
П
Потреба— знадоба, що набрала специфічної форми відповідно до культурного рівня й індивідуальності людини. |
Пробний маркетинг— етап розроблення нового товару, на якому товар і маркетингова програма проходять перевірку в умовах, близьких до ринкових. |
Прогнозування— методика оцінювання майбутнього попиту на підставі пропозицій про найімовірнішу поведінку покупця за дотримання низки умов у майбутньому. |
Процес продажу— сукупність етапів, які торговий агент здійснює під час продажу тієї або тієї продукції або послуг. Сюди відносять пошук і оцінювання покупців, підготовку до контакту, контакт, презентацію і демонстрацію, усунення розбіжностей, укладання операції і супровід операції. |
Прямий маркетинг— система збуту товарів за допомогою різних засобів реклами, яка передбачає безпосередній контакт зі споживачем і його негайну пряму реакцію. |