субота 18 травень 2024
Курс: Маркетинг (Маркетинг (073))
Глосарій: Глосарій
Б
Брокер— оптовик, який не має права власності на товар. Основна функція Б. полягає в тому, щоб організувати зустріч продавця і покупця та взяти участь у переговорах. |
В
Відбір цільових сегментів ринку— оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох з них для освоєння. |
Валові витрати— сума змінних і постійних витрат за певного обсягу виробництва. |
Валютний контроль— державне регулювання обсягу готівки в іноземній валюті та її обмінного курсу на інші валюти. |
Вартісний аналіз— спосіб скорочення виробничих витрат, що передбачає ретельне вивчення окремих компонентів товару і пошук можливостей їхньої стандартизації, зміни конструкції або виробництва за дешевшою технологією. |
Вертикальна маркетингова система (ВМС)— структура каналу розподілу, коли розподільники, оптові й роздрібні торгові фірми функціонують як єдина система. Один з учасників каналу або є власником інших фірм-учасниць, або укладає з ними контракт, або має вплив, достатній для того, щоб об’єднати інших учасників. |
Вибір постачальника— етап процесу закупівлі, на якому компанія-покупець аналізує пропозиції, що надійшли, і вибирає одного чи кількох постачальників. |
Вибір цільових ринків— процес оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох сегментів для освоєння. |
Вибірний попит— попит на певну торговельну марку товару або послуги. |
Винагороди постійним клієнтам— гроші або інші винагороди, що їх пропонують постійним користувачам товарів або послуг компанії. |