субота 18 травень 2024
Курс: Маркетинг (Маркетинг (073))
Глосарій: Глосарій
Л
Лідер ринку— фірма, яка має найбільшу частку на ринку; звичайно вона виступає ініціатором зміни цін, виробництва нових продуктів, збільшення ринкової частки і витрат на просування товарів. |
Ліцензійна марка— товар або послуга, які використовують марочну назву, запропоновану ліцензіату власником торгової марки за певну плату або роялті. |
Ліцензування— спосіб виходу на зарубіжний ринок, за якого компанія укладає угоду з ліцензіатом на зарубіжному ринку, надаючи йому право на використання процесу виробництва, торгової марки, патенту, торгового секрету або чогось іншого за відповідну винагороду або ліцензійну плату. |