субота 18 травень 2024 1:23

Сайт: Навчально-інформаційний портал ВП НУБіП України "Ніжинський агротехнічний інститут"
Курс: Маркетинг (Маркетинг (073))
Глосарій: Глосарій

Н

Нагадувальна реклама

— реклама, що застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про товар.

Надбавка за кількість

— завищена ціна, яку платять покупці за велику кількість товару.

Насичення товарного асортименту

— збільшення різновидів товару за рахунок додавання нових моделей до наявних.

Науково-технічне середовище

— сили, що сприяють створенню нових технологій, завдяки яким виникають нові товари і маркетингові можливості.

Невпевнена купівельна поведінка

— тип поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю в ситуації, коли за високої міри залучення відмінність між різними марками товарів маловідчутна.

Недиференційований маркетинг

— одна зі стратегій охоплення ринку, за якої компанія виходить на весь ринок з єдиною пропозицією, ігноруючи відмінності між сегментами ринку.

Неповноцінні товари

— продукти, що не мають ні «миттєвої привабливості», ні переваг у довгостроковій перспективі.

Носії реклами

— конкретні засоби поширення інформації про товари або послуги, наприклад, певні журнали, телевізійні шоу або радіопередачі.