Сторінки сайту
Поточний курс
Учасники
Загальні відомості по курсу
Модуль 1. МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ
Модуль 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕК...
Підсумкове тестування
Словник основних термінів і понять
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Б |
---|
Бізнес-портфель— перелік видів діяльності компанії, а також товарів, які вона виробляє. |
Біржа— найрозвинутіша форма постійно функціонуючого оптового ринку, де укладають угоди щодо купівлі і продажу цінних паперів (фондова біржа) або масових товарів, які продають за стандартами і зразками (товарна біржа). |
Біржа товарна— різновид товарного ринку оптової купівлі-продажу товарів масового виробництва, де реалізацію здійснюють без попереднього огляду за зразками і стандартами за заздалегідь установлених розмірів мінімальних партій. На Б. т. формуються ринкові ціни залежно від фактичного співвідношення попиту і пропонування. |
Багатомарочний підхід— стратегія, за якої продавець розробляє дві або більше марки для однієї категорії товарів. |
База даних про покупців— організований масив вичерпної інформації про окремих (або потенційних) покупців, включаючи зведення географічного, демографічного, психографічного характеру, а також дані про купівельну поведінку. |
Базисний аналіз— порівняння товарів і процесів підприємницької діяльності компанії з товарами і процесами конкурентів або провідних компаній інших галузей для передбачення способів підвищення якості товарів і ефективності роботи компанії. |
Брокер— оптовик, який не має права власності на товар. Основна функція Б. полягає в тому, щоб організувати зустріч продавця і покупця та взяти участь у переговорах. |