Версія для друку

Словник основних термінів і понять



Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все

Е

Економічне середовище

— сукупність чинників, що впливають на купівельну спроможність споживачів і структуру споживання.

Економічний аналіз

— оцінка ймовірності того, що реальні розміри обсягів продажу, частки ринку і прибутків з нового товару відповідатимуть очікуваним величинам.

Ексклюзивний розподіл

— надання обмеженій кількості дилерів ексклюзивного права на розповсюдження товару компанії на певній території.

Експеримент

— збирання первинних даних за допомогою виділення порівнянних груп людей і контролю за змінними складовими і за реакцією груп в різних ситуаціях.

Експорт

— вихід на зарубіжний ринок через відправлення продукції та її продаж або за допомогою посередників міжнародного ринку (непрямий метод), або за допомогою власного підрозділу, філіалу і торгових представників чи агентів компанії (прямий експорт).

Експортний відділ

— форма міжнародної маркетингової організації, яка складається з керівника служби збуту та кількох його помічників і здійснює відправлення товарів компанії за кордон.

Еластичність пропонування за цінами

— показник, що виражає зміни сукупного пропонування, які відбуваються у зв’язку зі зростанням цін. У разі, коли збільшення пропонування перевершує зростання цін, то воно характеризується як еластичне.

Ембарго

— заборона на імпорт певного товару.

Етап виведення на ринок

— етап життєвого циклу, на якому новий товар уперше надходить у продаж.

Етап занепаду

— етап життєвого циклу товару, на якому відбувається зниження продажу товару.


Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все