Сторінки сайту
Поточний курс
Учасники
Загальні відомості по курсу
Модуль 1. МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ
Модуль 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕК...
Підсумкове тестування
Словник основних термінів і понять
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Н |
---|
Нагадувальна реклама— реклама, що застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про товар. |
Надбавка за кількість— завищена ціна, яку платять покупці за велику кількість товару. |
Насичення товарного асортименту— збільшення різновидів товару за рахунок додавання нових моделей до наявних. |
Науково-технічне середовище— сили, що сприяють створенню нових технологій, завдяки яким виникають нові товари і маркетингові можливості. |
Невпевнена купівельна поведінка— тип поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю в ситуації, коли за високої міри залучення відмінність між різними марками товарів маловідчутна. |
Недиференційований маркетинг— одна зі стратегій охоплення ринку, за якої компанія виходить на весь ринок з єдиною пропозицією, ігноруючи відмінності між сегментами ринку. |
Неповноцінні товари— продукти, що не мають ні «миттєвої привабливості», ні переваг у довгостроковій перспективі. |
Носії реклами— конкретні засоби поширення інформації про товари або послуги, наприклад, певні журнали, телевізійні шоу або радіопередачі. |