Сторінки сайту
Поточний курс
Учасники
Загальні відомості по курсу
Модуль 1. МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ
Модуль 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕК...
Підсумкове тестування
Словник основних термінів і понять
А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Відсортовано за Ім'я (за зростанням) Сортувати за: Прізвище | Ім'я
«Важкі діти»— елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки». |
«Глибина» ринку— такий масштаб ділової активності на ринку, що не викликає зміни рівня цін. |
«Дійні корови»— напрям діяльності або товари з низькими темпами зростання і великою часткою ринку. |
«Зняття вершків»— установлення високої вихідної ціни на новий товар з метою швидко окупити виробничі й маркетингові витрати. |
«Парасолька цін»— підтримка цін на певному рівні, установленому фірмою-лідером. У даній галузі виробництва чи торгівлі «парасолька цін» звичайно підтримує більшість підприємств галузі. Найпоширенішим методом такої підтримки є регулювання основними виробниками галузі своїх обсягів пропонування таким способом, щоб забезпечити стійкість ціни лідера. |
Ідея товару— загальний опис товару, який компанія могла б запропонувати на ринку. |
Імідж марки— сукупність думок споживача, що стосуються даної марки товару. |
Імідж товару— сприйняття або гіпотеза про сприйняття товару покупцями. |
Імідж товару (послуги) підприємства— сукупність вражень у споживача, «образ» товару (послуги), фірми, що виготовляє чи продає товар (послуги). Закріплюється торговим знаком і зміцнює становище виробника або продавця на ринку. Створення іміджу потребує великих витрат на широку рекламу, але здебільшого окупається зростанням обсягів продажу. |
Індивідуальний маркетинг— пристосування товарного асортименту і маркетингових програм до потреб і віддання переваги окремим споживачам. |