Сторінки сайту
Поточний курс
Учасники
Загальні відомості по курсу
Модуль 1. МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ
Модуль 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕК...
Підсумкове тестування
Словник основних термінів і понять
Відсортовано за За датою останнього оновлення (за зростанням) Хронологічне сортування: За датою останнього оновлення | За датою створення
Агент— оптовик, який репрезентує покупців чи продавців на довготривалій основі; А. виконує обмежену кількість функцій і не має права власності на товар. |
Агент виготовлювача— заміняє собою, як звичайно, власний збутовий апарат підприємства, але, на відміну від працівників служби збуту, одержує не заробітну плату, а комісійну винагороду. А. в. зберігає за собою формальну самостійність, однак, більшою мірою, ніж інші агенти, залежить від вказівок виготовлювача. У надзвичайних випадках може зберігати і матеріально доробляти товари виготовлювача на підставі консигнаційного договору, не стаючи їхнім власником. А. в. зазвичай працює на кількох виготовлювачів, прагне мати виняткове право збуту на певній території. |
Агент збутовий— має справу з невеликою промисловою фірмою протягом тривалого періоду; він збуває всю її продукцію, заміняючи собою торговий апарат цієї фірми. А. з. має більші права щодо визначення умов купівлі-продажу, ніж промисловий агент. |
Агент промисловий— заміняє собою власний збутовий апарат промислової компанії, але при цьому одержує не зарплату, а комісійну винагороду. А. п. бере участь у реалізації тільки частини продукції постачальника; його діяльність обмежена певним районом. |
Агентство з надання маркетингових послуг— фірма, що здійснює маркетингові дослідження; рекламне агентство, посередницька контора, консультаційна компанія, які надають послуги, сприяючи досягненню цілей компанії і просуванню товарів на ринок. |
Агрегація ринку— об’єднання всіх сегментів ринку в єдине ціле і на підставі цього — виробництво нового товару, розроблення єдиної стратегії маркетингу. |
Адаптація до ринку— комплекс маркетингових заходів, реалізовуваних виробником продукції з метою проникнення на новий ринок або збереження колишніх позицій на ринку за зміни кон’юнктури. |
Адаптація комунікації— глобальна комунікаційна стратегія повної адаптації рекламних повідомлень до місцевих ринків. |
Аналіз бізнесу-портфеля— метод, за допомогою якого виявляють і оцінюють різні види діяльності, що їх здійснює компанія. |
Аналіз конкурентів— виявлення основних конкурентів, оцінювання їхніх цілей, стратегій, сильних і слабких сторін, а також можливих дій у відповідь; визначення конкурентів, яких потрібно або атакувати, або уникати. |