Сторінки сайту
Поточний курс
Учасники
Загальні відомості по курсу
Модуль 1. МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ
Модуль 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕК...
Підсумкове тестування
Словник основних термінів і понять
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
В |
---|
Відбір цільових сегментів ринку— оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох з них для освоєння. |
Валові витрати— сума змінних і постійних витрат за певного обсягу виробництва. |
Валютний контроль— державне регулювання обсягу готівки в іноземній валюті та її обмінного курсу на інші валюти. |
Вартісний аналіз— спосіб скорочення виробничих витрат, що передбачає ретельне вивчення окремих компонентів товару і пошук можливостей їхньої стандартизації, зміни конструкції або виробництва за дешевшою технологією. |
Вертикальна маркетингова система (ВМС)— структура каналу розподілу, коли розподільники, оптові й роздрібні торгові фірми функціонують як єдина система. Один з учасників каналу або є власником інших фірм-учасниць, або укладає з ними контракт, або має вплив, достатній для того, щоб об’єднати інших учасників. |
Вибір постачальника— етап процесу закупівлі, на якому компанія-покупець аналізує пропозиції, що надійшли, і вибирає одного чи кількох постачальників. |
Вибір цільових ринків— процес оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох сегментів для освоєння. |
Вибірний попит— попит на певну торговельну марку товару або послуги. |
Винагороди постійним клієнтам— гроші або інші винагороди, що їх пропонують постійним користувачам товарів або послуг компанії. |
Винахід— нова технологія або нова продукція, які, на думку споживача, мають або не мають переваги перед аналогічними товарами конкурентів. |
Внутрішній аудит— оцінювання компанією ефективності й надійності структури «застосовуваного вартісного ланцюжка». |
Внутрішній маркетинг— маркетинг організації сфери послуг, який використовують для навчання й ефективної мотивації працівників, котрі безпосередньо контактують із клієнтами, а також усього обслуговуючого персоналу працювати в команді й забезпечувати задоволення споживачеві. |
Внутрішня служба збуту— торгові агенти, що виконують свої службові обов’язки безпосередньо в офісі, здійснюють телефонні контакти і приймають замовників і потенційних покупців. |