Версія для друку

Словник основних термінів і понять



Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

«

«Важкі діти»

— елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки».

«Глибина» ринку

— такий масштаб ділової активності на ринку, що не викликає зміни рівня цін.

«Дійні корови»

— напрям діяльності або товари з низькими темпами зростання і великою часткою ринку.

«Зняття вершків»

— установлення високої вихідної ціни на новий товар з метою швидко окупити виробничі й маркетингові витрати.

«Парасолька цін»

— підтримка цін на певному рівні, установленому фірмою-лідером. У даній галузі виробництва чи торгівлі «парасолька цін» звичайно підтримує більшість підприємств галузі. Найпоширенішим методом такої підтримки є регулювання основними виробниками галузі своїх обсягів пропонування таким способом, щоб забезпечити стійкість ціни лідера.